Jälle jalgpall? Oh-ei, seekord midagi muud!

Kohe näha, et jalgpalli EM on läbi! Olen peale jalgpalli EMi jõudnud lühikese aja jooksul käia kontsertil, minigolfi ja lauatennist mängimas! :)

Tänasest võib oodata siis taas tavapäraseid postitusi mult, kuna kuu aega, mil oli Euro 2008, polnud mul teiste teemate blogimiseks lihtsalt aega! :P

Alustangi kohe ühe väikese ülesande täitmisega, mis mulle osutati! :)

Kaks riideeset, mis hetkel seljas on:
1) SubClubi logoga oranz T-särk! ;)
2) sinised Pintax teksad

Kaks põhilist asja mis peavad ühes suhtes olema:
1) üksteise mõistmine
2) ausus

Kaks lemmiktegevust:
1) korvpall
2) blogimine :P

Kaks asja, mida praegu kohutavalt tahaks:
1) rulluisutada
2) reisida kaugemale kui naaberriigid

Kaks asja, mida sai eile õhtul tehtud:
irw
1) lauatennist mängitud
2) sõpradega pubis istutud

Kaks asja mida täna sõid:
1) naturaalne ribi
2) pilaff

Viimased kaks inimest, kellega rääkisid:
1) töökaaslane
2) Kärt :)

Kaks asja mida homme teed:
1) mängin võib-olla tänavakorvpalli
2) valmistun ülehomseks jalgsimatkaks

Kaks pikimat autosõitu:
1) Otepää – Haanja – Rakvere
2) Saaremaa – Pärnu – Viljandi

Kaks lemmikjooki:
1) külm õlu kuumas saunas
2) viski Jim Beam Coca-Cola ja jääga

Kaks asja mida ma pole blogis siiani enda kohta öelnud:
1) et mul algab homsest puhkus ja järgmine tööpäev on alles 2.augustil Jeee! :)
2) mulle meeldib laval laulda! …saunalaval! :D

Kaks tööd, mida sa never ei teeks:
1) ühiswc-de koristaja…öäkk
2) lõvitaltsutaja! :P

Kaks filmi mida vaataks veel ja veel:
1) a walk to remember (kuna olen ise seda tõlkinud)
2) no häid filme on palju onju! lõpmatuseni ei vaataks ühtegi filmi, aga kui midagi pakkuda, siis näiteks The Matrix

Kaks kohta kus võiks elada:
1) pärnu
2) austraalia :D

Kaks lemmiktoitu:
1) Kärdu tehtud pitsa :P
2) Compressori pannkoogid

Kaks kohta kus praegu parema meelega oleks:
1) kodus musi kaisus :)
2) õllesummeril

Kaks inimest, kes vastaksid kui see küsimustik edasi saata:
No iseenesest mõistetavalt võiks vastata Kärt eksole, aga ma nüüd üllatan :P
1) Siim
2) Rita

2 kommentaari to “Jälle jalgpall? Oh-ei, seekord midagi muud!”

  1. Oh jeerum jeerum jeerum… :D

  2. Appi, ma ei olnudki seda märganud .. Häbenen nüüd natuke ..

    Aga teen selle kohe ära, kui vabam aeg tekib. Praegu aga lähen Une-Matit võrgutama :P:D

Lisa kommentaar