Avril Lavigne kontsert oli nagu päris

Ma ei teagi, kas ma olen kunagi mingilt kontsertilt nii head elamust saanud või mitte, aga teisipäevane Avril Lavigne kontsert oli küll ideaali lähedane!

Kui siiamaani olin vaid kuulanud Avrili head ja paremat muusikat, siis nüüd nägin lõpuks ka ära, et ta on päriselt olemas ja oskab ka päriselt laulda! :)

Seekord oli mu kontsertikaaslaseks vend, kes samutinagu minagi Avrili muusikast lugu peab. Me ei hakanudki väga vara kohale minema, sest kuigi uksed avati juba kell 18, teadsime, et kontsert algab alles 19:30 ning soojendusesineja on Bedwetters, kes meile vennaga erilist muljet pole jätnud. Kohale jõudes oligi nimetatud bänd laval ning kui õlle ostetud ning seisukoht saali keskel sisse võetud, kõlas Bedwettersi viimane pala…

Peale Bedwettersit pandi taustaks muusika mängima, tuled saalis põlema ning lava tehti Avrili kontserti jaoks korda! Tekkis ligi pooletunnine paus, mille sees sai vennaga arutatud, et isegi liiga vara tulime kohale! :P

Aga ootamine tasus end ära! Umbes kell 20:30 tuli kanada rock-popstaar lavale. Ja nagu staarile kohane, tõusis ta lava keskel justkui maa alt üles! Võimas!

Unustasin mainida, et juba enne kontserti märkasin lava mõlemal pool suurt ekraani ning lava kohal veel suuremat ekraani. Mõtlesin kohe, et see võib midagi head tähendada ja ma ei eksinud! Ekraanidelt näidati valdavalt kontserti ennast, aga aeg-ajalt nägi ka erinevaid videoklippe ja pilte, millele silm kohe pidama jäi! Ekraanidelt kontserti vaatamine oli lausa nii nauditav, et tihtilugu pidin end “äratama”, et ega ma siia ekraani tulnud vaatama, ikka live-kontserti! Ekraani võin kodus ka vaadata! :D

Kontserti avapaugune esitas Avril uue albumi esimest hitlugu Girlfriend, mis rahva koheselt kaasa elama pani! Jägnes veel üks uue plaadi lugu ja siis tuli, minu jaoks lausa üllatusena, mitu vanemat lugu järjest. Esimeseks vanemaks looks oli hea ja vana Complicated! Mõtlesin, et vau, ei esitagi ainult uue plaadi lugusid! Mõned vanad lood lauldud, kadus hetkeks Avril lavalt ära. Mõtlesin, et mida nüüd? Kas tuleb kostüümivahetus või mis? Oli igatahes oodata üllatust. Ja üllatus oli suurem, kui ma oleks osanud oodata! Lavale tõusis roosa klaver, mille taga istus Avril ja kõlas uue plaadi lugu I´m With You! Mõtlesin, et enam paremaks ei saa minna, aga ma eksisin. Kontsert läks järjest aina paremaks. Vaheldusid kiired ja tempokad lood rahulikemate lugudega ja vastupidi! Vahepeal said tantsijad ja trummar puhkust ja kitarrisaatel esitati 2-3 lugu järjest! Tõsiselt hea oli see kõik, peab tunnistama! Raske on seda kõike sõnadega kirjeldada, mida ma nägin! Kohal oleksite pidanud olema! ;)

Lisaks klaveri ja kitarri mängimise oskusele näitas Avril, et oskab ka trumme taguda! Ja ennäe imet, oskas tõesti! Paremini kui mina igatahes! :P Okei, mängimine mängimiseks, aga ta laulis ka samal ajal! See vajab juba kahekordset oskust ja keskendumist! Super!

Kiidusõnadest mul puudust ei tule! Avril suhtles mõnusasti publikuga, st ei jätnud sellist ükskõikset tunnet, et “teen kontserti ära ja sõidan järgmisesse riiki järgmist kontsesti andma!”. Ja kusjuures artisti jälgimine ei muutnud ka pika peale igavaks, sest tegevust tal laval jagus, kord istus trepil, siis toolil, järgmine hetk tormas ringi või tantsis koos tantsijatega. Mõned korrad andis ka fännidele käepatsu, mis oli ka teretulnud tegevus, näitamaks, et tegu on publikuga suhtleva artistiga!

Vanu ja häid lugusid tuli uute sekka nii palju, et mul tekkis juba lõpu poole küsimus, et mis lugusid tal üldse veel esitada on? Aga jõudsin ma seda vaid mõtlema hakata, kui kontsert hakkaski läbi saama! Lisalugudena kõlasid veel Girlfriend ning Sk8er Boi ning kontsert oligi läbi!

Kokkuvõtteks võib öelda, et tegemist oli üllatavalt hea kontsertiga, mille eel ma ei püstitanud väga kõrgeid ootusi. Need ootaused, mis püstitasin, täitusid 110%-liselt! Piletirahast (595kr) polnud ka karvavõrdki kahju! Ainuke asi, milles pettuma pidin, oli vast see, et kui ürituse kestvuseks oli märgitud 5h, siis u 22:15 oli kontsert läbi ja rahvas Saku Suurhallist väljas! Sel kella ajal hakkasin vaikselt mõtlema hoopis, et peaks lavale lähemale trügima, et maailma kuulsat kanada lauljatari lähemalt oma silmadega näha! Aga nu see väikene negatiivne pool jääb suure positiivsuse varju, mida see kontsert andis.

Muide, Ameerikas peaks olema ka müügil DVD sellest kontserttuurist, mis toimus Torontos. Kui antud DVD peaks Eestisse ükskord müüki jõudma, siis tahaksin raudselt selle omanikuks saada! :)

Lõpetuseks lisan lugude pealkirjad, mis on eelpool nimetutud DVD-l ja mis kõlasid ühtlasi ka teisipäevasel kontsertil!

1. Girlfriend
2. I Can Do Better
3. Complicated
4. My Happy Ending
5. I’m With You
6. I Always Get What I Want
7. When You’re Gone
8. Innocence
9. Don’t Tell Me
10. Hot
11. Losing Grip
12. Everything Back But You
13. Runaway
14. The Best Damn Thing
15. I Don’t Have To Try
16. He Wasn’t
17. Girlfriend remix
18. Sk8er Boi

6 kommentaari to “Avril Lavigne kontsert oli nagu päris”

  1. Muideks, seesamune Toronto kontserdi DVD oli nänniletis müügil, praegu kahetsen sügavalt, et seda ise ei ostnud :(

  2. Siim, äkki juhendad mind, kuidas eBay´st osta saab? :P

    to mks:
    kui oli müügil, siis oli see enne kontserti, sest peale kontserti oli nänniletis igasugu muid vidinaid. Ainuke asi, mis mind huvitas, oli üks vanem audio plaat, aga viimane osteti ka mu nina alt ära! :D

  3. Ma võin sulle selle isegi sealt ära tellida ja siis kannad mulle raha üle pärast :)
    Samas pole seda raske ise kah selgeks saada – nii et valik on sinu =)

    Koputa minu msni-uksele mõnipäev ;)

  4. Väga hea, osta jah! ;)

  5. Sai siis ära tellitud ja makstud, aga kohale see DVD mulle ei jõudnudki! :(
    Kurb, kurb, kurb… :((

Lisa kommentaar