Mina olin seal!

Esmaspäeval sai üle pika aja taas kinos käidud! Plaaninud olime Kärduga seda juba ammu, et võiks kinno minna, aga kohalejõudmine võttis aega! :) Tuletan siinkohal meelde, et viimati käisin kinos 9.juulil ja kinos Ekraan ja filmi Wanted vaatamas, mis oli muide väga hea action, nii et soovitan seda soojalt kõigile actionisõpradele!

Aga tegelt alustasin oma juttu kinoga hoopis sellepärast, et film, mida sel korral vaatamas käisime, üllatas mind positiivselt. Film, mida vaadata, oli juba varem teada, aga sellest polnud mul aimugi, et film nii hea on. Tegu oli Eesti oma filmiga ja filmiks oli Mina olin siin! Kuna Eesti filmid kuuluvad minu joaks põhimõtteliselt juba kategooria alla “must see”, siis selle filmi vaatamise järel tõdesin, et eestased ikka oskavad ka natuke filmi teha! :P Sellest paremat Eesti filmi lähiminekust ei mäletagi! 8/10

Huvi pärast vaadake kindlasti treilerit ka:

Aga üks asi, mis kõik ilusa ära rikkus ja siiamaani natuke hinges närib on see, et miks kuradi pärast on nii, et kui on kinos Eesti film, siis see on elementaarne, et all jookseb venekeelne tõlge, aga kui filmis räägitakse vahepeal vene keeles, siis eesti keelset tõlget ei ole!? Seega jäi mul osa filmist arusaamatuks! Siinkohal viskaks küll kivi Coca-Cola Plaza kapsaaeda või kes iganes selle eest hoolt kandma peab, et kinos oleks filmid tõlgitud!

Ja kuna ma nii harva kinno satun, siis ühtlasi avastasin ka oma rõõmuks, et tulemas on ridamisi häid filme, milledest mõnda kavatsen ka kindlasti kinno vaatama minna!

Olgu siinkohal ka need tulevased head filmid välja toodud:

Eagle Eye – Kui ma poleks kinos selle filmi treilerit näinud, siis seda siin nimekirjas ei oleks! Treiler jättis igatahes väga hea põnevusfilmi mulje!

Max Payne – Film, mis on tehtud mängu alusel. Mäng, mida ma väiksena ka ise usinalt mängisin! Seega loomulikult ma vaatan seda filmi ja meenutan lapsepõlve!

Quantum of Solace – Taaskord üks Bondi film! Kuna aga viimast Bondi filmi sai ka kinos vaadatud ja kuna viimasest Bondi filmist on siiamaani väga hea mälestus, siis ei näe ma ühtegi põhjust, miks ma ei peaks uuele 007 seiklusele kaasa elama!

Madagascar 2 – Järjekordne järg! Sedakorda animafilmil! Ja kui ma nüüd ausalt ütlen, siis Madagascar on vist mu lemmik käesoleva sajandi animafilm! Seega pole vaja küsidagi, miks ma järge ootan!

Terminator: Salvation – Mu nägu läks momentaalselt naerule, kui ma avastasin, et Terminatorile tehakse järg! Ausalt! :) Kahjuks peab nägu naerul hoidma tuleva aasta 29.maini, kuna alles siis toimub selle filmi esilinastus! Aga on, mida oodata! Kahju ainult, et legendaarne terminaator Arnold Schwarzenegger filmis kaasa ei tee.

4 kommentaari to “Mina olin seal!”

  1. Ohh või Terminaatorile tehakse järg, lahe!

  2. Lahe jah! Imestus oli suur igatahes! :)

  3. Hehee. Ma käin sama ‘tihti’ kinos nagu sina. Käisin ka viimati kusagil juulikuu paiku. Plaan on peaaegu üle päeva kinno minna, kuid kunagi ei jõua.

    Aga novembris siis 007. Siis ikka jõuan! :P

  4. […] ajas tagasi vaatama, et natuke filmidest rääkida. Viimati rääkisin kinos nähtud filmist Mina olin siin. Peale seda olen veel lausa 5 korda kinos käinud. Minu jaoks on see tõsine saavutus. Lisaks on […]

Lisa kommentaar