Arhiiv: 17 jaanuar 2009

Uuel aastal uue hooga

Posted in sport on 17 jaanuar 2009 by Tom

Nagu eelmisel aastal juba vaikselt traditsiooniks kujunema hakkas, püüan ka sel aastal, kas siis üksi või koos abilisega korraldada igal kuul üht sportlikku üritust, kus saab ka alati parimad välja selgitatud! :)

Jaanuari lõpus, täpsemalt 30nda õhtul, on oodata põnevat piljarditurniiri. Hetkel on seis hea! Osavõtjaid on tulemas rohkem kui eelmisel aastal ning mis peamine, naisosavõtjaid on rohkem! :P Mõnele võistlusele pidi ikka tikutulega neid otsima! Aga no see selleks. See pole eesmärk. Eesmärk on aja möödudes võistlusformaate suurendada ning kes teab, kuhu ma lõpuks välja jõuan…

Igaljuhul on kõik uued ja vanad spordihuvilised liituma oodatud. Kui vaja, siis küsige lisainfot ja huvi korral piiluge paremal menüüs olevat linki Võistlused! :)

Lõpetuseks aga väike korvpallinurk. Ma lihtsalt pean mainima, et möödunud neljapäeval tõdesin, et mu korvpalli parimad päevad ei olegi ajalugu! :)) Sõprusmängus Tolli- ja Maksuametiga viskasin vähemalt 20 punkti, sh neli 3p-viset ja suutsin mängu lõpu põnevaks muuta! :P Tegin ühtasi selle hooaja parima mängu! Olen arvamusel, et mu parim vorm jääb 2-3 aasta tagusesse hooaega, aga möödunud mängust sain taas väikese motivatsioonilaksu! :) Lõpuks hakkab ka eelmisel kevadel vigastatud ja sügisel kordustrauma saanud väike näpp terveks saama, nii et olen viimased korrad ilma teibita mänginud. Muide, viimase kuu aja jooksul on toimunud koguni 6 võistlus-sõrusmängu, kus olen osalenud, mis on üliharuldane nähtus! Omaette tase kohe!

Meenutaks siinkohal mu korvpalli iidolit MJ! :)