Harsh Times (2005)

Juba ammu võtsin hoogu, et vaadata Training Day (2001) autorite poolt valminud uuemat filmi Harsh Times. Algul ei kippunud ma mitte kuidagi seda vaatama, sest leidsin koguaeg omaarust midagi uuemat ja paremat, mida vaadata. Kuni lõpuks saabus päev, mil näidati seda filmi alles hiljuti ühelt eesti telekanalilt. Kuna toodi lausa kandikul mulle see film ette, siis ei saanud ma seekord vaatamata jätta.

Ja ausalt öeldes mul pole lihtsalt sõnu. Ma peaksin vabandama nüüd, et ma selle filmi vaatamisega nii kaua venitasin, sest tegu oli väga põneva ja kaasahaarava filmiga. Millegi pärast oli mul sellest fimist kujunenud hoopis teistsugune eelarvamus. Ja kuna ma sellest filmist suurt midagi ei osanud oodata, siis sellepärast vist suutiski Harsh Times  mind lausa rohkem kui natuke üllatada. Filmist nii palju, et tegevus toimub peamiselt sellises karmis linnas, kust ei puudu narkootikumid, relvad ja kuriteod. Kuidas kaks head sõpra sellises pingelises igapäevaelus toime tulevad, annabki film vastuse!

Kui ma eelmisel nädalal panin filmile Marley and Me hindeks lausa 9/10, siis ütleks, et see film on peaaegu sama head hinnet väärt. Siiski jään reaalsuse piiridesse ja annan eelpool räägitud filmile hindeks 8/10, sest tahan loota, et näen veelgi paremaid filme ja siis on mul hinde panemiseks natuke veel mängimisruumi! :)

Selline huvitav fatk filmi kohta, et sõna “fuck” ja selle sõnaga seotud väljendeid kasutati kokku 296-l korral selle filmi jooksul, mis teeb keskmiselt ühe minuti jooksul 2,47 korda! Ausalt öeldes ma ei pannud seda tähelegi! Kas see tähendab nüüd, et ma olen rikutud mõtlemisega? Ei, ma arvan, et ma olin lihtsalt nii filmi sisse süvenenud! :)

Üks vastus to “Harsh Times (2005)”

Lisa kommentaar