Udupasun kutsub!

Aga mina lähen homme Pärnusse ja õhtul Pärnu Vallikääru Jaan Tätte kontsertile! :)

212524t41h770e

Eelmisel aastal kusjuures käisin tuuril “Kiri Sõbrale”, mille lõpetasid Marko Matvere ja Jaan Tätte ning seal nad olid ka ikka väga head. Nüüd on Tätte tuuril koos bändiga Udupasun, mille paarist liikmest pean väga lugu. Seega on see kontsert, kust ma lihtsalt ei saa puududa!

212525t11h5c96

Ei jõua ära oodata! :)

4 kommentaari to “Udupasun kutsub!”

  1. Aga mina käisin eile õhtul Pirital Udupasunaid kuulamas =) Ülihea! ;)

  2. Anonüümne Says:

    Udupasunat Ja Jaan Tättet tasub kuulama minna :) Nii hea oli! Pärnus käisin kuulamas

  3. Mina käisin Jaan Tättet ja Udupasunat kuulamas Haapsalus…peab tõdema, et väga võimas oli!!(Y)(Y)(Y)(L)

  4. Olen kõigi eelkõnelejatega nõus! :))

Lisa kommentaar