Arhiiv: 20 september 2009

Seriaali lainel

Posted in filmindus on 20 september 2009 by Tom

Viimasel ajal olen seriaalide vaatamise taas ette võtnud. Viimati vaatasin aasta alguses Prison Break’i, mis aga lõppes ära ja suvi möödus ainult filme vaadates, kui aega selleks leidus.

Nüüd on aga mul esialgu 5 seriaali välja valitud, mida ma siis teatud päevadel olen juba 2 nädalat vaadanud. Kuna aga nädalas on seitse päeva, siis kaks päeva olen määranud filmide päevaks! :)

Esmaspäev on mul seriaali Lost’i päralt. Esimised osad on väga põnevad olnud, nii et Losti ma vaatan esmaspäeval igal võimalusel! Kuna Losti on juba mitu head hooaega kokku tehtud, siis jätkub seda seriaali pikaks ajaks! :)

Teisipäeviti vaatan seriaali, mille peaosas Jennifer Love Hewitt. Tegu fantaasiarikka draamasarjaga Ghost Whisperer. Veel paar nädalat tagasi polnud ma sellest seriaalist veel  midagi kuulnud, aga mõned inimesed soovitasid seda ja võtsin selle oma kavva. Alguses meenutas seriaal natuke Tru Callingu seriaali, kuna mõlemas mängivad suurt rolli surnud inimesed. Tegelikult on tegu siiski suht erinevate seriaalidega ning ootan põnevusega, millal Ghost Whisperer läheb huvitavamaks, sest hetkel väga suurt vaimustust mul veel peal pole.

Kolmapäeviti vaatan aga seriaali Roswell, mida kunagi näidati ka vist TV3 peal. Kuna televisioonist jäi jälgimine kuhugi teise hooaja peale pidama ning kuna see oli väga ammu, hakkasin seriaali uuesti otsast peale vaatama! Kokku siis seda ulmepõnevikku noortest inimestest tehtud 3 hooaega, millega saan ehk aasta lõpuks ühele poole.

Neljapäeva ristisin aga kino päevaks, kuna siis jõuavad kinno uued filmid, mille esilinastumistele ma vahest ehk jõuan. Aga kui ei lähe kinno, siis teen kodus kinoõhtu ja vaatan midagi uuemat!

Reedeti vaatan sõjaseriaali Band of Brothers, mida on mul suht raske jälgida, aga mis on tegelikult väga hea seriaal. Kahjuks on seal nii palju pisiasju, et kui ma viimase 12.osa olen ära vaadanud, siis esimesed osad on mul vist juba meelest läinud! :) Kui nüüd igal reedel kasvõi ühe osa seda seriaali vaadata, siis on paari kuu pärast mul see läbi, sest tegelikult on seda seriaali vaid 10.osa! :P

Laupäeval on mul ka käsil lühiseriaal ja tegu kodumaise toodanguga. Jutt käib siis Tuulepealsest maast, mida isegi praegu vist teise ringina ETVs näidatakse. Kahjuks või õnneks ei õnnestunud mul seda tv’st vaadata, kui seda näidati, nii et nüüd olengi selle kohustuslikku programmi kuuluva seriaali ette võtnud. Peab mainima, et Eesti seriaali kohta ikka väga hea!

Ning pühapäeviti üritan vaadata mingit vanemat filmi, mis siiamaani millegi pärast veel vaatamata jäänud! :) Peagi kavatsen tuua tagasi oma blogi üles nurka ka filmihääletuse, mille võitjafilmi siis kavatsen ka reeglina pühapäeval ära vaadata!

Sellised on siis mu suhted hetkel filmi ja seriaali maailmaga. Muide, siinkohal tuleb ära mainida, et näiteks paari aasta taguse ajaga võrreldes olen ma kinno ikka päris palju jõudnud. Vanasti oli hea, kui kinos jooksvatest filmidest olin kasvõi ühte näinud, aga nüüd on pea pooled nähtud, va need, mida ei kavatsegi vaadata! :P

Seda ka veel, et kui mingi seriaal nendest viiest peaks lõpule jõudma, nagu näiteks Band of Brothers või Tuulepealne maa, siis võtan asemele mingi uue seriaali! Ja uusi seriaale, mida vaadata tahaks, on küllaga, nimetades kasvõi mõnda neist: Miracles, Terminator: The Sarah Connor Cronicles, 24, Joey, Supernatural.