Arhiiv: 21 september 2009

2 aastat üle kivide ja kändude

Posted in blog on 21 september 2009 by Tom

Täpselt 2 aastat tagasi, 21.septembril tegin ma siia blogisse oma esimese postituse. Kui oma esimest blogi, mida pidasin blogspoti keskkonnas, pidasin üleval 2a, siis tundub, et see blogi elab kauem! :) Kui palju kauem, eks seda näitab aeg. Loodetavasti tähistame ikka 3ndat sünnipäeva ka sel samal aadressil siin wordpressis! :)

Väheke statistikat ka siis, mis kahe aastaga juhtunud on…

Vaatamisi kokku: 18.473

Aktiivseim päev: 158 külastust — laupäev, 18.aprill, 2009

Postitusi: 191

Kommentaare: 370

Erinevaid teemasid: 23

Küsitlus ärkas ellu!

Posted in filmindus on 21 september 2009 by Tom

Nüüd saan öelda, et ma pole pelgalt vaid sõnade mees, vaid ka tegude mees. Kui viimase küsitluse võitnud filmi ülevaate lõpus rääkisin, et lõpetan nüüd selle küsitluse tegemise ära ja ehk sügisel jätkan, siis nüüd on mul rõõm teatada, et uus küsitlus ongi üles pandud! Nii et kõik vanad ja uued hääletajad võtke osa! Kes muidu on harjunud mu blogi RSS’i kasutama, siis need peavad nüüd mu blogi esilehele suunduma, näiteks nagu  Siim! :P Ja kui pole ühtegi filmi näinud, võite ikkagi hääletada, kui teate just mingi filmi kohta, et see peaks hea olema! See soovitus oli näiteks Paulile mõeldud… :)

Seekord on siis võistlustules romantilised komöödiad. Iga hääletus kestab u nädal aega ning nagu ikka, võitjaks hääletatud filmi vaatan esmajärjekorras ära ja teen ka väikese ülevaate filmist oma blogis! ;)