Ootamatud väljaminekud

Ei meeldi mulle kohe üldse need ootamatud väljaminekud (aga no kellele need ikka meeldiks). Aga õnneks ma olin selleks juba vaikselt valmis. Ettevalmistunud sisemiselt või nii. Nimelt olen mitmeid aastaid mänginud korvpalli ühtede ja samade metallraamiga prillidega. Korvpallis juhtub ikka aeg-ajalt, et need võivad palliga pihta saada või maha kukkuda. Kord lendas isegi  üks klaas raami vahelt välja, aga jäi terveks ja sai pärast tagasi pandud ja kinni kruvitud raam jälle. Nende paukude tagajärjel on aga saadud neid metallraame nii palju jälle sirgeks väänata, et eelmisel nädalal andis lõpuks metall alla ja läks pooleks. Ei jäänudki nüüd muud üle, kui prillipoodi oma sammud seada ning uued prillid korvpalli mängimiseks tellida. Ja oodata ka sellega ei saanud, kuna tahaks ikka ju korvpalli mängida. Tõsi, mingi kolmel korral olen mänginud nüüd oma tavaliste igapäevaste prillidega, aga samas on see päris suur risk. Õnneks pole neil kordadel prillid kannatada saanud ja täna juba helistati prillipoest, et uued prillid on valmis. Homme lähen järgi ja järgmises trennis saab juba uutega mängida! Kogu ebameeldiva kõrval on ka üks positiivne pool. Nimelt olid mu vanad kossuprillid suht lahjad, st nägin nendega kehvemini. Uued prillid on aga peaaegu samade miinustega, mida ma igapäevaselt kannan. :)

Kui prillid käes, siis võin siia pildi ka panna.

2 kommentaari to “Ootamatud väljaminekud”

  1. Nüüd oled nagu kotkasilm kossuplatsil!

  2. Loodetavasti jah! :P

Lisa kommentaar