Suvi 2010 eelvaade

Ja ongi käes juba juuni. Aeg vaadata, mis siis sel suvel plaanis on. Nagu tavaliselt, siis on loomulikult tulemas jooksvalt plaane juurde ja osad plaanid jäävad alati täitmata, aga see on paratamatus.

Alustuseks on sel reedel korpallihooaja (mida ma sel aastal eest vedasin) lõpetamine Kalev Spa Vip saunas, mis sobib minule nagu rusikas silma auku! :) Ja loomulikult teeb head meelt, et enamik põhikäijad on lubanud ka kõik kohale tulla.

Edasi on plaanis minna järgmisel reedel Paidesse, ühe sõbra töö juurde sauna. Ühtlasi tuleb vist selline pikem saunaõhtu koos korraliku saunaga ja kui kõik plaani päraselt läheb, on see minu saunalistis 60.saun, nii et nn väike “saunajuubel” tulemas! :P

Juuni lõpus või juuli alguses on ehk minek Tõrva ühe parima sõbra maakoju, kus ta on siis oma lapsepõlve veetnud.

Tahaks matkata ka suvel, nii jalgsi, ratta kui ka autoga. Auto trip toimub sel aastal vist kas juuli lõpus või augusti alguses Peipsi rannikut pidi alt üles välja, sihtmärgiks on Narva, aga eks vahepeal saab 3 päeva jooksul nii mitmeski kohas Eestimaad uudistada. Jalgratta matku hetkel silmapiiril pole, aga kindlasti mõtlen midagi välja! Kasvõi ühepäevaseid! Plaan ka jõuda sel suvel kindlasti kuhugi saarele, kuhu enne pole jõudnud. Nominendid on: Prangli, Aegna ja Kihnu. Samuti pole välistatud, et jõuan Manilaiule, kus üks tuttav suvitamas käib ning ka Naissaare matk on suht tõenäoline. :))

Sõpradega, peamiselt endiste kursavendadega, on tulemas suvel kindlasti mingi väljasõit. Hetkel tundub, et valituks osutub Hiiumaa. Eks sõidame ja chillime Hiiumaal ringi, ööbides kusagil puhkemajas või siis telkides, eks näis!

Ahjaa, muuseas vist võiks ka ära mainida, et sel suvel puhkan 18.juuni-10.juuli.

Kindlasti tahaks suvel ka mõnele kontserdile jõuda. Kärdu soovib 14.juulil vist Õllesummerile minna, kui ma õigesti mäletan. Endal on siiamaani silma jäänud Sunfest, mis toimub näiteks 16.07 Viljandis ja 20.07 Rakveres. Aga eks neid kontserdite soove tuleb veel jooksvalt juurde. Kindel plaan oli minna ka Viljandi Folgile, mille pass mul isegi juba ostetud on, aga ootamatult otsustasid ühed tuttavad samal nädalavahetusel oma kooselu ametlikuks teha, nii et sel aastal jääb Viljandi Folk siiski vahele. See-eest ehk jõuan näiteks äkki Hiiu Folgile (15.-18.juuli), kus on mitu päris head esinejat, mis kohe silma hakkasid ja kuhu polegi ma veel üldse jõudnud!

7.-8.augustil olen suure tõenäosusega aga Subclubi kokkutulekul, kuhu ma jõuan juba ma ei tea kui mitmendat korda. Aga see on alati nii lahe üritus olnud, et vot eemale ka ei raatsi jääda. Seltskond on ka muidugi väga viis, juba sellepärast tasub kohale end vedada! :) Ja asukoht on sel aastal kusagil Läänemaal mere ääres, nii et juba selle koha pärast tahaks minna.

18.augustil on tulemas firma suvepäevad Tarsi Talus Raplamaal. Hetkeseisuga olen kahjuks sel päeval tööl, aga loodan, et saan vabaks vahetada ja ikka suvepäevadele minna.

Mis sportimisse veel puutub, siis kui eelmisel suvel jõudsin korvpalli välja loopima u 3 korda ja rullima sama palju, siis need numbrid tahaks nüüd küll mitmekordselt ületada. Plaan on ju hea. :) Lisaks tahaks teha juuli kuus väikese koroona võistluse ja augustis petanki võistluse…

Kui palju plaanidest ellu jõuan viia ja mis jooksvalt veel lisandub, eks seda ole näha juba suve lõpus, mis loodetavasti ei tule nii pea, sest suvi läheb alati nii kiirelt mööda, et ei pane tähelegi ja tihtilugu on mitu head üritust samal ajal… Ebaaus! :P

Lõpetuseks soovin kõigile ilusat suve ja annan teada, et tegelikult olen ma ju järgmise kuu jooksul jalgpalli lainel, sest toimub jalgpalli MM, mille ennustusvõistlust ma ka eest vean. Seega lähevad ka mu blogi postitused jalgpalli teemalisteks. Ärge pikka viha pidage… ;)

Lisa kommentaar