Pilk seriaali päevadele

Mäletate, kui ma u aasta tagasi juba rääkisin teile seriaalidest, mida ma regulaarset vaatan? Ei mäleta? Nu tuletage siis siia klõpsates meelde.

Paari seriaaliga seal nimetatust olen ma lõpuni jõudnud ning uued asemele võtnud. Tähtajad, mis ma seriaalide lõppudeks ennustasin, panin aga julmalt mööda. Vaatame järgi…

Esmaspäeviti vaatan endiselt Losti. Pean seda vaata et parimaks seriaaliks, mida ma praegu vaatan. Ei möödu peaaegu ühtegi esmaspäeva, kui ma seda seriaali ei vaataks. Hetkel olen jõudnud 3.hooaja lõpusirgele. Arvestades seda, et Losti on tehtud 6 hooaega, siis on reaalne, et u aastakese pärast alles jõuan Lostiga lõpule! :) Aga see on hea! Jätkub head asja veel koguni terveks aastaks!

Teisipäeviti on kavas Ghost Whisperer nagu ka aasta tagasi. Kui alguses tundus see seriaal suht lahja ja arvasin, et vaatan maksimaalselt kaks hooaega, siis nüüd, kui on jäänud vaadata veel vaid mõni osa  teisest (ikka esimesest mitte teisest!) hooajast, on see seriaal suht meeldima hakanud. Nii et arvan, et jätkan selle seriaali vaatamist. Arvestades, et seda seriaali tehakse endiselt juurde, siis tõenäoliselt jätkub mul selle vaatamist vähemalt sama kauaks nagu ka Losti (tõnäoliselt isegi kauemaks). Eks u aasta pärast ole näha, mis seis mul selle seriaaliga on…

Kui ma alguses prognoosisin, et Roswelliga jõuan ühele poole 2009a lõpuks, siis nüüd ütlen seda, et tõenäoliselt ma ei jõua sellega lõpule ka 2010a lõpuks! :) Võin ka ühe väikese põhjuse välja tuua, miks… Nimelt vaatan kahte esimest hooaega ingliskeelse tõlkega ja nii mõnigi asi läheb sisust kaduma ja seega on selle seriaali nautimine väheke häiritud. Aga mulle meeldib siiski väga see seriaal ja ootan juba põnevusega kolmandat hooaega, millel on eestikeelne tõlge ja mis on ühtlasi ka viimane hooaeg. Tõsi, hetkel ma pole veel teise hooaja poole pealgi, aga no küll ma jõuan! Usun, et kevadel millalgi saan ma Roswelli asemele siiski midagi uut valida!

Midagi uut ma olen saanud valida reedeks, sest seriaal, mida ma vaatasin aasta tagasi, on läbi. Tegu oli siis sõjateemalise seriaaliga Band of Brothers. Nüüd selle asemel vaatan teist suht lühiseriaali Miracles! Tegu on sellise kummalise, müstilise, võiks öelda ka ulmelise ja veidi ka dramaatilise seriaaliga, kust ei puudu omajagu ka põnevust ja mingil määral isegi õudust. Nii et midagi igale maitsele. Kahjuks pole ma reedeti eriline seriaalide vaataja, mistõttu venis Band of Brothers kaua ja venib ka see. Kokku on seda 13 osa. Siiamaani olen jõudnud ära vaadata neist 5. Seega ei julge isegi ennustada, millal sellega lõpule jõuan, aga loodetavasti, kui mitte selle aasta jooksul, siis järgmise aasta alguses vähemalt kindlasti. Mul on juba ka mõte, mida Miraclese lõppedes reedeks asemele võtan. Taas lühiseriaal, 10-osaline The Pacific, mis on teisest maailmasõjast ja peaks olema mingil määral isegi sarnane Band of Brothersiga.

Ka laupäevad on sellised, mil mul on tihtilugu mingid tegemised ja ringi liikumised. Siiski olen leidnud laupäeviti piisavalt aega, et jõuda lõpule Tuulepealse maaga, mida aasta tagasi vaatama hakkasin ja mis osutus ikka väga heaks seriaaliks ning just eile jõudsin lõpuni ka seriaaliga Joey, mida oli 2.hooaega ja millest mul on tõsiselt kahju, et seda rohkem ei tehtud. Kuradi hea asi oli ikka. Soovitan soojalt kõigile komöödiasõpradele!

Nüüd saan aga laupäevaks uue seriaali valida ja tegelikult ei peagi väga valima, sest see valik oli mul ammu oma peas juba tehtud! :) Jätkan laupäeva komöödialainel! Uueks laupäeva igava aja sisustajaks saab Two and Half Men, mida ka kanal2 vahepeal näitas, kui ma ei eksi. Nii et päris mitmed osad on mul televisiooni vahendusel juba nähtud, aga vaid üksikult, nii et päris algusest peale ilusasti järjest vaatamine tundub igati hea mõte. Kui nüüd selle üle natuke arutada, kauaks seda seriaali jätkub, siis julgen kohe julgelt öelda, et paar aastat peaks küll olema mureta! 7 hooaega on praeguseks tehtud ning 8ndat juba tehakse. :)

Uued kokkuvõtted teeme ehk taas aasta pärast, siis kui peaks olema läbi nii Roswell kui ka Miracles. Loodetavasti ka The Pacific, aga eks seda ole siis näha.

2 kommentaari to “Pilk seriaali päevadele”

  1. Ghost Whispereri tegemine lõpetati selle aastaga kahjuks ära :( Nii et 5. hooaeg jäi viimaseks…

  2. Või nii! Osalt on kahju, aga samas ka hea meel. Sest siis on lootust ehk, et ma jõuan (viitsin) selle seriaali lõpuni vaadata! :)

Lisa kommentaar