Mobiili kandidaadid nr.2 ja nr.3

Kui nüüd vaadata ringi laiemalt, st mitte ainult Android-süsteemiga telefone, siis tegelikult tahaks telefoni, millel on lisaklaviatuur (ainuke taoline Andoidi maailmas ja normaalses hinnaklassis selleks on Sony Ericsson x10 mini pro, aga see on tõesti liiga pisike ja sobib rohkem naistele). Lisaklaviatuur kulub mul marjaks ära justnimel näiteks selleks, mida te praegu siin näete. Jah – blogimiseks! Lisaks ka muidugi e-kirjade saatmiseks ja mujal, kus vaja pikemat teksti kribada. Puutetundlikul ekraanil on see kindlasti raskendatud, olen selles suht kindel. Ehk pika aja peale harjuks ka puutetundlikul ekraanil trükkima, aga vot kuna pole harjutanud, siis ei oska öelda. Igatahes on hinnaklassilt ja meeldivuselt silma jäänud kaks väljalükatava klaviatuuriga mobiiltelefoni, mille ostmist ma pole ka veel päris maha matnud. Nendeks on Nokia C6 ja Sony Ericsson Vivaz Pro.

 

2 kommentaari to “Mobiili kandidaadid nr.2 ja nr.3”

  1. Muide, kui tahad lihtsalt kiire kirjutamise võimalust aga ei pea olema lisaklaviatuur, sii minu meelest on hea variant ka Samsung Galaxy S seeria. Textimiseks ja blogimiseks kah super :) Sellega püstitati textimise maailmarekord niiet, ma tean, mida räägin :D http://mashable.com/2010/08/23/texting-world-record-samsung-galaxy/

  2. Tänan soovituse eest. Vahepeal uurisin seda Galaxy S seeriat ja tundus isegi päris huvitav, aga esiteks on nad mõõdult liiga suurelt ja hinnalt ka liiga kallid.

Lisa kommentaar