Uus eksperiment käsil

Olgu öeldud, et jõudsin täiesti ootamatult Folgi Eri üritusele. Alguses mõtlesin, et ei hakka ikka üksi minema, kuna järgmisel päeval tööpäev ka, aga kuna sõbrad läksid ja pakkusid mulle tasuta piletit, siis ei saanud ma enam lihtsalt sellisest võimalusest loobuda! :)

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Tahtsin öelda, et mul taas käsil üks eksperiment, kus panen siis oma võimed proovile. Lifti ja blogimise eksperiment õnnestus mäletavasti, nüüd on mul käsil filmide vaatamise maraton. Üritan vaadata kuu aega järjest iga päev vähemalt ühe filmi. Ja erandina olgu veel öeldud, et kõik filmid on 2010a omad. Alustasin selle eksperimendiga juba 12.märtsil ja lõpetan siis 12.aprillil, milleni on jäänud veel vaid loetud päevad. Siiamaani on kõik edukalt läinud. Mõnel päeval nagu näiteks ka eile, olen jõudnud ära vaadata lausa 2 filmi. On juhtunud ka päris ekstreemseid olukordi, päästmaks eksperimendi õnnestumist. Näiteks ükskord ei jõudnud filmi päeval ära vaadata ja jäi pooleli. Teise poole filmist vaatasin öösel, nii et magama sain alles kell 5 ning 7 läbi oli juba äratus,  selleks et tööle minna! Hull värk, aga no kui ma midagi ette võtan, siis ega ei taha  ka nii kergelt ju alla anda… :)

Olgu lõpetuseks välja toodud 10 parimat filmi, mida ma aastal 2010 jõudsin vaadata ja püüan need ritta panna enam-vähem paremuse järjestuses:

  1. The Town (2010)
  2. The Road (2009)
  3. The Book of Eli (2010)
  4. Remember Me (2010)
  5. District 9 (2009)
  6. My Sister’s Keeper (2009)
  7. Resident Evil (2002)
  8. The Matrix (1999)
  9. Step Up 3D (2010)
  10. Resident Evil:Extinction (2007)

2 kommentaari to “Uus eksperiment käsil”

  1. Kui sa hommikul kell 5 filmi vaatasid, siis oli juba järgmine päev ju :P

Lisa kommentaar