Arhiiv: 13 aprill 2011

Meeldib ja mitte vähe

Posted in muusika on 13 aprill 2011 by Tom

Ei ole vaja mitte kusagil superstaari saates konkureerida või 2 takti ette saadet võita, et üks hea lugu teha. Kättevõtmise asi, tundub. Mina isiklikult ei tea Mari Pokinenist midagi, aga see laul on küll selline, mida kuulaks lõputult (neid tundmatute ilusaid eesti lugusid on veel palju muide)… (:

Jokuta veel nii kaua

Posted in kino on 13 aprill 2011 by Tom

No hea tüng ikka küll. Teadsin juba mitu nädalat, et Solaris Kinol on mingi kampaania käimas, et saad kohe mingi eriti vinge staatuse omale ja saad odavalt kinos käia. Ja arvake nüüd ära, kas ma jäin täna hiljaks sellega? Loomulikult jäin! 5 päeva tagasi lõppes see kampaania. Selle asemel, et olla “Supertäht” ja käia nädala sees õhtutel Solarise kinos pileti hinnaga 2.80 (u 44 eeku), olen ma nüüd tänu jokutamisele “tõusev täht” ja saan Solarises pileti kätte näiteks täna õhtul hinnaga 4.10 (u 64 eeku). No nii vihane olen enda peale noh! Oleks ju võinud ka 20 eeku odavamalt kinos käia.

Kuna ma CC Plazas olen “kinofänn” ja täna õhtul näiteks maksab mulle pilet 3.20 (50 eeku), siis karta võib, et eelistan ka edaspidi siiski CocaCola Plaza kino, mis ka meeldib muuseas mulle rohkem, kui Solaaarise Kinooo…

Aga las ma sõiman end nüüd edasi…##&¤@:S!!!

Filmimaraton õnnelikult seljataga

Posted in filmindus on 13 aprill 2011 by Tom

Eile lõpetasin filmi The Experiment vaatamisega kuu aega kestnud eksperimendi (väga hea nimega film, mida lõpetuseks vaadata, eksole :)), mil püüdsin iga päev vähemalt ühe filmi ära vaadata ja teatan rõõmuga, et see hull idee õnnestuski teoks teha! :)

Alustasin siis 12.märtsil ja eile, 12.aprillil lõpetasin. Kokku sai selle ajaga ära vaadatatud 36 filmi aastast 2010. Mõni võib nüüd imestada kindlasti, et kuidas ma nii palju eelmise aasta filme leidsin, mida vaadata, aga olgu siis öeldud, et mul on kusjuures veel 27 filmi eelmisest aastast soojas, mis ootavad vaatamist! :P  Tõsi, mõnda neist plaanin teist korda üle vaadata! Raske juhus? Jah, ma tean!

Aga vaikselt võin juba oma sammud Subclubi lehele seada, aasta 2010 parimat filmi valima. Oma hääled soovitan teilgi ära anda, kes vähegi viitsib. Abiks ikka. Aprilli lõpus kukub igatahes tähtaeg, nii et jõuate veel potentsiaalsed lemmikud üle vaadata enne häälte andmist…