Meeldib ja mitte vähe

Ei ole vaja mitte kusagil superstaari saates konkureerida või 2 takti ette saadet võita, et üks hea lugu teha. Kättevõtmise asi, tundub. Mina isiklikult ei tea Mari Pokinenist midagi, aga see laul on küll selline, mida kuulaks lõputult (neid tundmatute ilusaid eesti lugusid on veel palju muide)… (:

5 kommentaari to “Meeldib ja mitte vähe”

  1. Muide Mari laulab järgmisel nädalal Vikerraadio stuudios, kuhu saab ka kuulama minna ;)
    Ja tal on neid häid laule ikka omajagu veel =)

    • Põnev! Mina küll sellest midagi ei tea… Aga no ma ei imesta… :D
      Jaga siis infot minuga! Millal?
      Ega siin tööl ju ei räägita! :P

  2. No ma nüüd jäin siia sattumisega küll natuke hiljaks… :P Kontsert oli kolmapäeval ära juba… (klassikaraadio kodukalt saad küll järelkuulamist teha =))

    Aga juba laupäeval (mis praegu kella vaadates on juba täna :P) võib teda KUMUs kuulata ja seda jazzkaare raames ning seda vaid muuseumipileti hinnaga.

    • Natuke hilja jah! :D
      Aga no pole hullu, mul polnud kolmapäeval vist niikuinii aega, et töö juurde jõuda. Tänasega on sama lugu, kohe läheb jooksmiseks ja kui hästi läheb, lõpetan hilja õhtul jooksmise Rakveres saunas! :P

      Millal järgmine esinemine tal on? :D

      • Järgmisega on natuke keerulisem… Nüüd tuleb vist rohkem oodata… Aga mine liitu tema FB lehega – nii ei maga maha enam ;)

Lisa kommentaar