Ükskord ma leian aega niikuinii

Appi! Aeg lendab! Juba on mai ja juba nädala pärast väntan Saaremaal jalgrattaga.
No ja nii palju tahaks teha, aga ei jätku aega. Mis siis veel blogimisest rääkida. Viimasel ajal blogingi ainult siis kui sõidan bussiga. Hetkel teen rongis aega parajaks.
Keegi võiks mu filmilisti ka ära uuendada, sest ma ei jõua. :P
Olen rattaga juba ligi 70km maha sõitnud. Väga tubli minust, sest tavaliselt ei jõua üldse enne Roheliste rattaretke sadula selga istuda.
Mõned korrad olen nüüd tööle jõusaali ka jõudnud, aga tahaks ikka rohkem jõuda. Täna oli ka plaanis minna, aga taas ei olnud aega.
Haa, aga eile tegime sõbraga Kiirete ja vihaste maratoni! 3 esimest filmi jõudsime ära vaadata, neljanda vaatame ka lähiajal ja siis kinno uut viiendat vaatama! Äge! Aga ma kardan, et seda pole ka aega enne teha, kui peale rattaretke.
Rattaretkest rääkides, siis sõbral varastati äsja ratas ära, kes pidi ka matkale tulema. Merimetsa Selveri eest!  Läks korra poodi ja kui välja tuli, oli lukk läbi lõigatud ja ratas läind. Eriti haige ikka. Krt, värdjad vargad! Nüüd ma ei teagi, kas ta saab kuskilt ratta, et ikka matkale tulla. Jama igatepidi.
Jess, ma saan üle pika aja Viljandimaale täna. Pole seal 2-3 kuud juba käinud. Uskumatu ikka.
Pühapäeval tahaks muidugi Rakveres hoopis olla, kuna siis on emadepäev. Aga eks peab siis muul moel ema tuju heaks tegema. Rakvere Tarvas võiks pühapäeval võita ja pronksi kaela saada ja siis ma sooviksin emale sel puhul palju õnne! :)
Aga olgu. Ma hakkan nüüd Türile jõudma ja siis tuleb bussi peale ümber istuda, kuna käib raudtee remont. Vot nii. Olgem rõõmsad ja grillige, sest tuleb ilus nädalavahetus! ;)

Lisa kommentaar